Dotaz
Dobrý den měla bych na vás dotaz . Stala se mi taková nepříjemná věc . Při potvrzení příjmu ze zaměstnání mi byly napsaný Spatne částky než měly být . Chyba se stala na straně účetní ale já neprekontrolová a papír odnesla . Teď řeším zda na urad zajít , vše vysvětlit . Jak se vznikla situace řeší . Dekuji za odpověď Roškova
Dobrý den, paní Roškova,
děkujeme za Váš dotaz. Hned v úvodu Vás však musím upozornit, že naše služba – odborné sociální poradenství je určena osobám se zdravotním postižením. Poskytujeme poradenství v záležitostech, jako jsou např. dávky pro osoby se zdravotním postižením, invalidní důchody apod. Moje odpověď tedy bude stručná.
Píšete, že při potvrzení příjmu ze zaměstnání Vám byly napsané špatné částky. Bylo by vhodné řešit tuto záležitost s dotyčnou, která chybu udělala, tedy se zmíněnou účetní. Měla by Vám vystavit nové potvrzení příjmů ze zaměstnání, které doručíte na úřad. Bylo by vhodné kontaktovat i příslušnou osobu, se kterou jste na úřadě komunikovala a domluvit se na dalším postupu.
S přáním hezkého dne
Bc. Lenka Šouláková
Sociální pracovnice