Nabídka práce – Koordinátor služby osobní asistence

Baví Vás pomáhat a pečovat o druhé? Máte týmového ducha a baví Vás vést tým? Chcete smysluplnou a pestrou práci? Jste ochotni přinášet vlastní nápady a vzít za práci? Připojte se k nám!

Co u nás budete dělat?

  • Koordinovat tým osobních asistentů (terénních pracovníků).
  • Dohled nad bezproblémových chodem služby, spolupráce s vedoucím služby.
  • Budete pracovat v přímé péči a budete klíčovým pracovníkem klientů.
  • Reprezentace organizace a účast na veřejných akcích.

Jaký by měl být náš nový kolega?

  • Kvalifikovaný dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
  • Zodpovědný, komunikativní, spolehlivý. Musí se umět přizpůsobit náhlým změnám.
  • Mít smysl pro týmovou práci, umět vést tým k výsledkům a motivovat je.
  • Iniciativní, flexibilní, kreativní a aktivní.
  • Zkušený a aktivní řidič (sk. B).
  • Znalý práce s Microsoft Office (především Excel, Word) a Google Workspace.
  • Trestně a morálně bezúhonný, zdravotně způsobilý.
  • Nebude mu vadit občasná práce o víkendech a svátcích.

Proč u nás budete rádi pracovat

  • Možnost práce na plný.
  • Nástup možný od 1. 3. 2021.
  • Možnost průběžného zaučování a náhled do terénu od ledna 2022.
  • Profesní rozvoj v rámci pracovní doby.
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Benefity (bonusy/prémie, notebook, mobil, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy/školení, zdravotní volno/sickdays, firemní akce).
  • Individuální rozvržení pracovní doby.
  • Vlastní organizace náplně práce.
  • Přímá práce s klienty.
  • Možnost práce z domu.
  • Mzda na plný úvazek: 22 000 – 27 000 Kč.

Ozvěte se

Životopis s fotografií a krátkým motivačním dopisem posílejte Lucii Sikora na e-mail sikora@pcfenix.cz.

Těšíme se na Vás!

03.01.2022 |