Podporují nás
Knoflíková sbírka aneb Knoflík spojuje 2024
Být vozíčkářem znamená víc než jen sedět na vozíku. Tímto heslem jsme se znovu řídili u příležitosti třetí Knoflíkové sbírky. Opět nechyběl prodej symbolu této osvětové akce, kterým je právě modrý připínací odznak ve tvaru knoflíku. Díky našim podporovatelům se s ním mohli pochlubit lidé prakticky z celé republiky. Novinkou byly nové reklamní bannery v centru Brna, jejichž účelem bylo vtáhnout kolemjdoucí alespoň na chvíli do příběhů lidí s poškozením míchy.
Mendlovo náměstí, Björnsonův sad, náměstí Svobody, Dominikánské náměstí nebo ulice Česká. Tam všude se letos mohli Brňané začíst do příběhů lidí s poškozením míchy na nových bannerech u příležitosti Knoflíkové sbírky. Poselství projektu jsme šířili také díky partnerům akce. Na e-shopu společnosti Czech Virus mohli zákazníci ke svým fitness doplňkům přibalit i náš modrý knoflík. Celkový výtěžek pak Virusáci rozšířili díky narozeninám jednatele firmy Patrika Záruby na 35.000 korun.
Osobně jsme knoflík nabízeli třeba v areálu brněnské Vlněny, kdy se díky společnosti Kyndryl podařilo na místě vybrat 20.000 korun. Další firmy, které se zapojily do prodeje charitativního knoflíku – Anect, Nitto Denko Czech, Olympia Brno, Poclain Hydraulics, Killi. Děkujeme všem za úžasnou podporu. Velký dík patří také všem individuálním dárcům, kteří přispěli přes DMS či QR kód.
Konečný výtěžek Knoflíkové sbírky 2024 činí 82.875 Kč. Projekt se uskutečnil pod záštitou prezidenta republiky a městské části Brno-střed.