Skip to main content
   (+420) 733 589 567
   info@pcfenix.cz

,

Na vozíku vlakem do Budapešti

na voziku vlakem budapest 7100d48c
Publikováno:
19. 7. 2023
fenix czechmade banner b3bea5bb

Před prázdninami jsme doma s manželem vedli debaty, kam vyrazíme na dovolenou. Rozhovory nad destinacemi se nám “zvrhli” snad na celou Evropu. Už během vybírání dovolené jsme věděli, že chceme jet tam i zpět vlakem. Po vzájemné dohodě se nakonec našim cílem stala Budapešť. Během chvíle jsem koupila jízdenky s místenkami, zarezervovala relativně bezbariérový apartmán v centru města a začali jsme se těšit.

Dva týdny před odjezdem jsem si objednala přepravu vozíčkáře vlakem u ČD. Věděla jsem, že v soupravě je zařazen vagón vhodný pro přepravu člověka vozíku, tak nebylo potřeba danou položku zakliknout. Do poznámky jsem napsala rezervaci pro oba směry a trnula, co se bude dít. ČD mne požádaly o dokoupení místenek do vozu č. 370 vhodného pro přepravu vozíčkáře na cestu zpět. Souboj s rezervačním systémem ČD jsem dotáhla do vítězného konce, sláva! Podávám na ČD hlášení s číslem objednávky o dokoupené rezervaci. Odpověď přišla krátce poté: „Maďarská strana cestu schválila, nyní čekáme na schválení české strany.” Nebudu napínat, cesta byla schválena. 🙂

Nicméně nejen moje vlastní zkušenost, ale i některých z Vás mně vede k výzvě. Jaké jsou Vaše zkušenosti s objednáním a cestováním vlakem na vozíku? Komunikace s call centrem ČD není vždy přívětivá a proto bych ráda na základě vašich podnětů oslovila ČD a požádala je o návod, jednotný způsob řešení potíží při objednávce i cestování, ať v tom máme všichni jasno. Své postřehy a zkušenosti pište na e-mail: havlikova@pcfenix.cz.

No a jaké bylo cestování vlakem od příjezdu na “Hlavas” až po špacírování po Budapešti po ještě zábavnější odjezd z Budapešti pro Vás chystám do zářijového čísla. Připravte se na dobrodružnou jízdu.


Kateřina Havlíková